Vinderen af Give Away

Netop hjemvendt fra København efter en dejlig weekend, og med min far med som gæst, har min far fået æren at være lykkens gud”inde” og sige et tal mellem 1 og 26.

Det blev 17

og nr. 17 på listen som har skrevet en kommentar er:

Mona Sørensen

Tillykke Mona. Sender du mig din adresse, så jeg kan sende dit stof?

Tak til dem der ville være med og hold øje med næste give away der kommer omkring juletid🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Vinderen af Give Away

  1. mona sørensen siger:

    Tusind tak Helle, glæder mig til stoffet, det var jo nogle dejlige farver og mønstre.knus

Skriv et svar

