Quiltekursus hos mig

I dag har jeg haft holdt det første af 2 quiltekurser hos mig – via facebook/patchwork for alle. Vi skulle have været 6 piger, men 3 meldte fra – så vi sad kun 4 piger og hyggede os i dag – og der blev lært at freestyle quilte uden at tegne op først. Det gik rigtigt godt og har taget lidt fotos fra dagen i dag.

De 2 hemmelige personer der deltog ved quiltekurset har venligst frabedt sig at blive vist på min blog – derfor er deres navne slettet og deres ansigter udvisket! 

hemmelig person, hemmelig person og Jane ved symaskinerne

Hemlig person freestyler stykket til en syboks.

Hemlig person har øvet drager og blomster på et stykke, der ligeledes skal sys en syboks af.

Jane sad og øvede på et stort stykke stout, og var super skrap til at quilte både, hjerter, drager, blomster og sten.

Her er denne quilt sampler, som jeg har syet til kursus deltagerne. Man kunne selv vælge om man ville sy denne sampler eller blot bruge nogle af motiverne. Samlpleren måler 45 x45 cm

Tak for besøget.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Quiltekursus hos mig

  1. Hold da op hvor er de dygtige, sig mig var det Bernina piger alle sammen, syntes det ligner….

  2. Chila Westergaard siger:

    Glæder mig så meget. Det må også have været hyggeligt med kun 4 stk.

  3. Solvejg Jensen siger:

    Det ser ud til at i hygger jer,Helle det er flot det du har syet.
    Knus Solvejg

Skriv et svar

