Der er gået helt sekskant i den….

Jeg er så glad for min Super60 ruler, som jeg erhvervede sidste år, da jeg syede min Kaffe Fassett Kaleidoskop. Den er så sjov at bruge og mulighederne er utallige.
Jeg har flere planer med nogle stoffer på mit lager, som ville være perfect til kaleidoskop.

Af mine rester fra denne kaleidoskop, blev der lige til 6 dækkeservietter og så har jeg endda endnu masser af rester tilbage. Stof er godt nok drøjt!

De 2 af dækkeservietterne røg til nogle venner som faldt pladask for farverne. Så vi må “nøjes” med de 4 til os selv. Jeg var så heldig at have noget prikket stof der passede helt perfekt til KF stoffet og en billig grøn fra Stof2000 til lukkekanter..Perfekt!

Og så havde jeg i min store KF kaleidoskop også brugt noget sort spindelvævsstof. der var også rester tilbage og der kunne lige blive til en sød dug til vores ristklapbord. Havde nemlig en anden flot rest halloween stof liggende, hvor der lige var nok til kanten rundt om. Og med en sød halloweenpotte, så er der pyntet til halloween.

Jeg har også haft købt nogle fede funky retro stoffer hos Ellens Patchwork. Og efter jeg fik købt det 4. stof hos hende i lyslilla med små blomster, så kunne jeg komme i gang med at lave et sødt barnetæppe. Det hænger endnu på designvæggen, men i må gerne se det her. Det skal sys sammen her i weekenden.

Jeg har brugt disse 4 stoffer:

Af resterne har jeg lavet en brødbakkeserviet.

Hav nu en rigtig god weekend derude🙂

Kram fra Helle

8 svar til Der er gået helt sekskant i den….

  1. Ulla Pia Nielsen siger:

    Hvor er de super flotte.
    Hvad er en super60 ruller?
    Knus Pia

  2. Solvejg Jensen siger:

    Kære Helle.
    Det er supper flot det du har syet,særlig det med edderkopper spind.
    god weekend.
    Knus Solvejg

  3. Camilla siger:

    Du har da ordentlig haft knald på symaskinen. Det er blevet rigtig godt. Alle sammen.
    Jeg har også en drøm om at lave noget kalejdoskop en gang. Men kan ikke rigtig hitte det rigtige stof til det. Hmmm. Det kommer nok en dag.

  4. Laila Mogensen siger:

    Hej Helle
    Det ser rigtigt flot ud, imponerende. Tror da også jeg har en 60 graders lineal et sted, som må prøves.
    Knus
    Laila

  5. Lone Linnert siger:

    Hold da op hvor ER de flotte.
    Altså, jeg strikker i øjeblikket, jeg kan jo ikke også nå at sy, men når man bliver SÅ inspireret som jeg af dette…..
    Du er go, er du!

  6. Birgit Nielsen siger:

    Hvor er de bare flotte alle sammen, men især den med edderkoppespind – den er super. Skønne farver og mønstre🙂

  7. Jette siger:

    Rigtig fine ting du har syet – og det er super når man får brugt resterne og det så oven i købet resulterer i så flotte ting ;o)