BLOKFEST – blok 7

Igen denne søndag var det min tur til at lave en blok – og denne gang har jeg taget udgangspunkt i alle de søde stofpaneler med motivfirkanter, der måler 8 x 8 cm.

Blokken er nem og enkel at sy – og da blokken måler 20 cm er den ligeledes velegnet til at lave som grydelapper, og sætter du evt. 2 sammen og syr en bort foroven og forneden – så har du nogle fine dækkeservietter. 20 af dem giver også et flot tæppe – som bliver størrer hvis du lægger en flot bred bort på.

Hent blok 7 her. Rigtig god fornøjelse.

Fortdat god søndag med knus fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mine mønstre, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til BLOKFEST – blok 7

  1. Marianne siger:

    Hej Helle
    Jeg er totalt vild med den blok🙂
    Den må jeg gemme ..
    Knus

Skriv et svar

