Duge i hexagoner

Ja, nu holder jeg pause med de hexagoner….skal også have lavet en strikketaske og et slumretæppe i julegave – så må jo hellere se at komme i gang med det!

Men her er lige en dug til min mands lille bord på hans eget værelse – den er syet fra en bort og den danner en fin kaleidoskop effekt selvom det ikke er lavet på den rigtige måde.

Og her er den anden, som er lidt større🙂 Så nu mangler jeg ikke efterårsduge lige foreløbig!

Den er nu rigtig sød med det spraglet pink/orange stof.

Nu mangler jeg lige at sy 4 hurtige dækkeservietter i samme teknik, blot 8 kanter – de 4 jeg havde lavet i pasteller til min mors veninde, har jeg valgt at min mor skal have og i stedet for har jeg købt noget flot sort stof med orange blomster i – som jeg så har klippet stof til 4 orange dækkeservietter til Else. Dem vil jeg se om jeg kan få syet de næste par dage. Og så derefter komme i gang med julegaverne!

Men..stadig skal jeg tage det med ro – min ryg har været rigtig slem her den sidste måned – så jeg skal holde flere pauser ved symaskinen og ellers hele tiden holde øje med at jeg ikke spænder, eller får strukket armene for meget, mens jeg syr..for det går nemlig ud over ryggen! Jeg skal nok lige have en ekstra massage behandling på mandag – og den er så også nr. 4!

Hav det dejligt derude🙂

kram fra Helle