Færdig topstykke til min fars slumretæppe

Omsider blev det færdigt….toppen til min fars slumretæppe.

Nu mangler jeg kun fleece bagpå og så skal hele herligheden quiltes. Skal i byen og finde en pæn tyk god råhvid fleece. Tæppet kommer til at måle ca 120 x 170 cm.

Tror han bliver rigtig glad for det….et vintæppe til een der elsker vin🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

10 svar til Færdig topstykke til min fars slumretæppe

  1. Camilla siger:

    Nøj hvor er det nogle lækre farver! Og hvor er den smuk den brede lyse bort.

  2. Birgit Nielsen siger:

    Hvor er det bare flot sikke nogle farver du har valgt :o)

  3. Anni Heldgaard Bach siger:

    Flot tæppe til din far, den skal han nok blive glad for

  4. Lappe- Grete siger:

    Nydelige farger, og morsomt med de vinblokkene!

  5. sigrid siger:

    Hvor er det smukt min elskede! Papa bliver meget stolt og glad. Knus fra Sigrid…(syr stadigvæk ikke noget, skulderen driller. Nyder dit arbejde i stedet for)

    • patchworkstuen siger:

      Tak min skat….min skulder driller også – holder bare pauser ind imellem🙂 God bedring med dig sweetie😉 Kram

  6. patchworkstuen siger:

    Tak for alles kommentarer..ja, det er gode farver, vin farver, og glæder mig så meget til at overrække tæppet til min far🙂 Har købt fleece i dag og det bliver ikke råhvidt men en flot olivengrøn der matcher mere perfekt end den råhvide havde gjort. Knus

  7. Marlene siger:

    Det er bare vildt flot.

    Hyggeligt at møde dig i dag og endnu engang tusind tak for strimlerne. De er bare super flotte, og i dejlige klare og “frække” farver, lige som jeg kan lide.

  8. Jette siger:

    Skønt tæppe som nok skal glæde din far ;o)

Skriv et svar

