6 færdige dækkeservietter – omgang 1

Ja, jeg skal sy 6 dækkeservietter magen til disse over 2 omgange…..de første 6 er nu færdige – de 4 ligger i den store kuvert og skal sendes med posten i morgen til min mors veninde. Og de andre 2 ovenpå kuverten skal min mor have🙂

Den ene serviet viser bagsiden på alle 6 servietter🙂

Næste omgang venter jeg med til efter d. 8 december – så passer det lige med at jeg nu skal få quiltet min fars tæppe færdigt inden på torsdag🙂 Det er gjort klar med fleece og venter bare på at blive kørt gennem symaskinen.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til 6 færdige dækkeservietter – omgang 1

  1. Inge siger:

    Hvor er de bare flotte Helle, dem kan modtagerne da kun blive glade for, du er da også så produktiv, så man helt får dårlig samvittighed…..knus🙂

Skriv et svar

