Færdig slumretæppe med vin

Min fars julegave er færdig🙂 Skønt at vide at alle gaver er hjemme nu og jeg kan ånde lettet op resten af året.

Nu mangler jeg kun at sy 6 dækkeservietter til Marianne og få en fødselsdagsgave færdig til min kære veninde der fylder rundt til januar🙂

I morgen skal jeg til Middelfart og sy hele dagen sammen med 2 skønne quinder, Birthe og Chila. Glæder mig så meget. Temaet for dagens syprogram er stack´n´whack – kaleidoskop – og der skal vi sy de flotte 6 kantede dækkeservietter🙂

Der kommer billeder fra dagen her på fredag.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Færdig slumretæppe med vin

  1. chila westergaard siger:

    Jep Helle og glæder mig helt vildt😀

  2. Det er vel nok blevet flot—– Hvad er nu det, har I dannet jeres egen gruppe, øv jeg vil også være med, snøft snøft…… Hils de to andre fra mig😆

  3. patchworkstuen siger:

    hej søde Inge….du må også gerne være med…tager du toget hertil, kører du da bare sammen med mig og Chila🙂 Nu er vi jo tæt på hinanden i forhold til resten af swinggruppen🙂 Forresten så skal vi da også snart ses i swinggruppen ikk? Vi må tage fat i folk her efter nytår🙂 Knus

Skriv et svar

