Sydag og kaleidoskop dækkeservietter

Torsdag var jeg, Chila og Birthe samlet hos Birthe på vestfyn, for at sy de flotte kaleidoskopiske dækkeservietter som jeg tidligere har syet!

Jeg havde jo været på indkøb i Langeskov outlet og købt sindssyg billig metervare til denne dag.

Her følger lidt stemningsbilleder fra dagen🙂 Vi glemte jo at tage et foto af fotografen herself….så det må vente til næste gang vi ses.

IMG_4665

IMG_4667

IMG_4668

IMG_4669

Jeg havde valgt noget vinterstof med søde huse og det gav en utrolig spændende kaleidoskopisk virkning og jeg blev ret overrasket over hvor gode de egentlig blev.

IMG_4673

Så have Chila lavet sine af noget kaffe fassett stof og de blev også virkelig smukke og sat flot sammen med en lyselilla.

IMG_4671

Birthe fik kun 3 af sine strimler, men hun har endnu masser af stof og kan sagtens lave flere endnu….smadder søde med blomster og en smal blå bort og hun er i gang med at kante dem med en flot rød. Det kommer til at se super godt ud.

IMG_4674

Jeg glæder mig til at se alles dækkeservietter helt færdige🙂

Vi var også på besøg hos Bøgelund Patchwork og aldrig i mit liv har jeg set så mange stoffer samlet eet sted! Er du svimmel hvor var der mange stoffer og masser af tilbehør i lange baner samt havde hun simpelthen så meget tilbudsstof til kun 50 kr pr meter. Alt andet stof i butikken solgte hun til 148 kr pr meter…

Jeg var godt nok fristet til at tømme butikken og kunne sagtens have været der i 3 dage non stop og kigget reol op og ned….men nøjes med dette beskedne indkøb af 3 meter stof til tilbudspris a 50 kr pr meter. Det skal enten bruges til dækkeservietter eller et tæppe…det må tiden vise sig…men flot er stoffet i hverfald🙂

IMG_4678

Er de ikke smukke mine nye stoffer?

I dag vil jeg se om jeg kan få mine dækkeservietter færdige og så skal jeg lige et smut til city og have købt min mors sidste adventsgaver🙂

Rigtig god weekend her fra

Helle

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Sydag og kaleidoskop dækkeservietter

  1. chila westergaard siger:

    Det var nu super hyggeligt, og jo dine nye stoffer ER smukke😀
    Tak for i går, glæder mig til næste gang😀

  2. mona sørensen siger:

    Det er flotte sager i har lavet der ser osud til a i har hygget jer.

  3. Hold da op, jeg kan næsten mærke hyggen, og flotte ting i har fremtryllet…… Den butik ville jeg da gerne besøge en dag, kan man komme dertil med toget fra Sjælland????

  4. patchworkstuen siger:

    nej desværre ligger det laaaangt ude på landet, Inge – hvor hverken bus eller tog kører til. Du må besøge mig en dag og kører sammen med mig og en veninde dertil i bil🙂 Men sørme et besøg værd…skal I hvertfald dertil igen en anden dag🙂

  5. Lappe- Grete siger:

    Så spennende med kaleidoskopsøm! Og utrolig hvor annerledes kaleidoskopene blir enn hva som var utgangsstoffet!

Skriv et svar

