1. Advent

Så kom vinteren endelig med sne i massevis til Fyns land.

vinter

Det har sneet siden vi kom hjem fra julefrokost ved 23.30 tiden og det sner stadig – lækkert tykt sne overalt…herligt🙂 Og så på en 1. advent! Perfekt!

Og 1. advent betyder jo at pakke den 1. adventsgave op fra min mor og se hvad jeg fik:

1adventmor

1/2 meter af et sort/hvid stof samt 1/2 meter af noget nougatfarvet stof, der passer perfekt til nogle kaffe motiv stof som jeg har🙂

Og så kom min kære husbond også med en adventsgave – og det havde jeg jo slet ikke forventet og blev så glad da jeg åbnede pakken fra Panduro:

1adventsteen

Et flot stykke spraglet paisley stof i dejlige klare farver….wow det er flot…her er også 11/2 meter. Tak skat🙂

Og nu er det vist tid til en dejlig gå morgen tur med hunden i den dejlige sne🙂

Rigtig god søndag og 1. advent til alle mine læsere

Kram fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Et svar til 1. Advent

  1. Camilla siger:

    Håber din 1. advent gik fint. Super lækre adventsgaver du der har fået. Er spændt på at se, hvad der kommer ud af det paisley stof🙂

Skriv et svar

