Glædelig Jul

mithra_julekort2012

Til alle mine læsere og tak for alles kommentarer på min blog🙂

I øjeblikket er der masser af sne her i odense og hvis ikke tøvejret sætter for hurtigt ind, kan vi da fejre hvid jul her hos os🙂

Juletræet er købt og den lækreste flæskesteg og julemedister er købt hos Mesterslagteren på Faaborgvej og marcipan/nougatrouladen er netop færdig rullet af Steen og vi mangler blot at pynte vores lille juletræ, som skal stå på det nye fine lille juletræstæppe.

juleloeber5

Jeg nåede også at få løberen færdig der matcher juletræstæppet – en løber der er magen til den min veninde, Sigrid, fik. Vores er blot med rød lukkekant i stedet for hendes grønne🙂

Nu her i aften vil jeg se om jeg ikke kan nå at få syet de sidste juletræs flag, så de også kan komme på træet og hænge i morgen.

Rigtig glædelig jul derude og pas godt på jer selv, hvis I skal afsted i det snevejr og kør forsigtigt.

De bedste hilsner her fra familien Thode

Steen og Helle
Mathilde og Mithra

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Glædelig Jul

  1. Hej Helle, også glædelig jul til dig her på din blog, håber i får en herlig juleaften, jeg skal fejre den hos min yngste søb, så det glæder jeg mig til…. <<<<<<<<<<<<<<håber vi ses igen i det nye år, så samtidig vil jeg da ønske dig godt nytår også…..Vi fejrer nytårsdaften alene to foran flimmeren, gider ikke det der ræs mere…….knus og kram….

  2. Lappe- Grete siger:

    Så hyggelig at også dere i Danmark kan få oppleve en hvit jul!
    God jul og godt nytt år!

  3. Anni Heldgaard Bach siger:

    Glædelig jul og godt nytår. Jeg læser med glæde din blog og beundrer dit flotte patchwork, selvom jeg ikke kommenterer det så tit.

Skriv et svar

