Hektisk nytår

Godt nytår alle sammen🙂

Jeg havde lidt småtravlt her i det nye år, fordi jeg skulle have syet min gave færdig til min veninde Sigrid, der fyldte 50 år d. 2 januar. Jeg nåede det lige på faldrebet kl 17 om eftermiddagen, og vi skulle være hos hende kl 18 til middag med venner & familie.

Heldigvis faldt gaven i god smag og hun kunne tilmed passe den. Hvor heldigt🙂

sigridstunnika1 sigridstunnika2

Gaven var en tunnika, der kan bruges med langærmet t-shirt under om vinteren og som kjole/top om sommeren. Mønsteret er fra Burda.

Der blev også til et lykønskningskort i eget design:
Undskyld kvaliteten..det er taget med min gammeldags mobiltlf🙂

50kort

Nu er resten af januar afsat til hele 2 projekter, nemlig et slumretæppe til Berit der ER fyldt 60 år men som skal have det i uge 3 og et slumretæppe til Tine & Martin. Og så håber jeg at kunne quilte mit lilla tæppe færdigt snart.

Håber I andre også har visioner for nye og spændende projekter her i 2013.

Hos mig er kalenderen i hvertfald propfyldt og mine ønsker indtil nu er at jeg for første halvår kan nå alt dette:

1. slumretæppe til berit
2. slumretæppe til Tine & Martin
3. quilte mit lilla bentobox
4. Sy mit blikfang tæppe færdigt
5. sy det røde slumretæppe
6. sy et blomstertæppe færdigt
7. sy 2 puttetæpper
8.sy dækkeservietter
9. sy strikketasker
10. sy et pastelfarvet slumretæppe færdigt

6 tæpper på 1/2 år er måske lige lovligt stramt sat😉 Men det er jo kun et mål *ss*
Men de 4 har i hvertfald ligget meget, meget længe som UFOer og det er på tide de bliver færdige i år!

Vi snakkes.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hektisk nytår

  1. Jette siger:

    Tunikaen er rigtig fin og det var godt at den faldt i fødselarens smag.
    Det er da noget af en liste du har lavet for det næste halve år – men jeg er sikker på at du nok skal nå det med den fart du plejer at have på
    Knus og godt nytår
    Jette/symadammen

  2. kludenyt siger:

    Hvor er den flot Helle, og du er bare så myreflittig, alle de ting du når at sy, puha, jeg bli’r helt forpustet!

Skriv et svar

