Non Stop syning

beritsquilt2

32 blokke har jeg syet non stop her søndag aften🙂

De 2 af dem måtte jeg pille op igen, da de var syet spejlvendt på….sådan kan det gå når man har travlt🙂

Nu mangler jeg kun trekantsblokkene – men stoffet er ikke kommet endnu fra Butik Kastanja, for regnede ikke med at jeg skulle bruge det så hurtigt….
Men håber Lone sender det med posten her i starten af ugen, så jeg kan få syet tæppet helt færdigt!

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Non Stop syning

  1. Mette Olsen siger:

    En meget flot effekt de har de “bånd” der snor sig….
    Glæder mig til at se det smukke tæppe færdigt…
    Knus fra Mette

  2. Annie Buus siger:

    Det bliver et flot tæppe,skønne farver du har valgt,
    glæder mig til at se det færdig🙂
    Knus Annie Buus

  3. Esther Olesen siger:

    Det ser godt ud, en superide til japanske stoffer. Knus Esther

    • patchworkstuen siger:

      Tak skal du have, Esther🙂 Er også sikker på tæppet bliver flot og farvestrålende🙂 Knus til dig

Skriv et svar

