Orientalsk flettetæppe næsten færdigt

finishberit2

Så fik jeg syet toppen – næsten færdigt! Der mangler lige en smal bort rundt om i mørkblå med blomster – een af de samme som findes i tæppet. Det var så let at sy og fasktisk også sjovt og glæder mig helt til at sy tæppe nr 2 i samme mønster, men i andre stoffer🙂

finishberit1

Nu skal min symaskine til rensning hos Kyndbøl i denne uge, og jeg tager så en tur til hovedstaden og besøger min far! Min mand bliver hjemme og passer katten. Mithra tager med sin mor for ellers bliver han helt syg af savn efter mig.

Når jeg kommer hjem, så får jeg lige syet borten på og så venter Chilitæppet på at blive syet sammen. Satser på at skal quilte begge tæpper her i uge 5 – så det glæder jeg mig til.

Hav en dejlig uge til mine søde læsere🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Orientalsk flettetæppe næsten færdigt

  1. Mona Elmgreen Petersen siger:

    Ser rigtig godt ud Helle. Dejlig at se dit liv efter FB gir´ dig ro til store projekter. Forsat god sylyst.

  2. Esther Olesen siger:

    God tur til hovedstaden. Det er et par flotte tæpper du har gang i.
    Knus fra Esther

  3. Lappe- Grete siger:

    Riktig flott teppe, og friske, sterke farger! Det der mønsteret har jeg liggende i “har lyst til å sy” bunken min, og når jeg ser hvor flott det blir, må jeg bare se å få startet opp!

Skriv et svar

