En UFO er færdig…..IGEN!

Hvor jeg dog kan i disse tider..trods en skulder der gør knuder, så skulle jeg ellers her i formiddag have syet videre på min Blikfang…men så faldt jeg over en kasse med en UFO i, som næsten var færdig – dvs. der manglede lige nogle borter omkring tæppet for at gøre det større…..Her er UFoén inden borter på:

turkisquilt

Så greb lige fat i UFOén og fik skåret strimler til borterne….og så gik jeg ellers i gang med at sy – og nu er den færdig og har målene 130 x 150 cm – en dejlig str. til et slumretæppe til sofaen. Det er blot til os selv🙂 Ikke flere gaver lige med det samme!

Her er den færdige UFO🙂

norskstrimmel_finish

Og et stort tak til min søde veninde Sigrid for at donere den brede inderbort – den passer jo perfekt til tæppet🙂

Jamen, så vil jeg se om jeg i eftermiddag kan få syet endnu en række på blikfang og så ellers få syet dækkeservietterne færdig i weekenden.

God weekend med knus her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til En UFO er færdig…..IGEN!

  1. super super flot Helle du er bare så god til det med stof

  2. Marlene siger:

    Endnu et flot tæppe Helle.

  3. Lone Pedersen siger:

    hvor er dine ting smukke. det er så spændende at følge med i det du laver.
    stort knus herfra

  4. Anette siger:

    Hold da op hvor er du flittig, jeg får ikke lavet noget som helst lige nu, men det er hammerflot🙂

  5. Marianne siger:

    Wauw det er flot
    Og den donerede kant passer så flot til
    Kh

Skriv et svar

