Ny forårs påske løber

Der skal friske farver til foråret og den snarlige påske der ligger lige om hjørnet.

paaskeloeber1

Greb for noget tid siden fat i nogle smukke stoffer og skar det ud med 10 grader linealen – og så kom jeg ikke videre – indtil i aftes, hvor jeg så satte mig ved symaskinen og syede og syede, indtil den var færdig…

paaskeloeber2

Det er jo et dejligt nemt og hurtigt mønster og også smadder sødt.

Har til een mere, der skal ligge i vindueskarmen…den er også skåret, men mangler at blive syet. Den bliver lidt lysere, men stadig i forårsfarver.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Ny forårs påske løber

  1. steen siger:

    Den er skøn

  2. Marlene siger:

    Den er rigtig fin og lad endelig foråret komme med alle de dejlige farver.

  3. Marianne siger:

    Hej Helle
    hvor er den fin🙂
    og rigtig forårs påske farvet🙂
    knus♥

  4. Kirsten Bøttcher siger:

    Nej, hvor er den sød. Tror jeg skal ha´ skrevet den lineal på min ønskeliste.

  5. Sigrid siger:

    Smukt, smukt! Og kan sagtens bruges længere end påsken over. Dygtige pige! Jeg er så stolt af at kende dig. Myz fra Sigrid

  6. Jette Huneck siger:

    Rigtig fin – ja vi må jo sørge for noget forår indendørs – udendørs lader det jo vente på sig ;o)

Skriv et svar

