EFTERLYSNING AF TASKE

Min gode patchworkveninde, Bente Gaard, som har en patchworkbutik på Falster, var så uheldig at få stjålet 2 tasker til kreativ messe i Roskilde her i weekenden d. 6-7 april.

903509_159638814202455_1390094238_o

Foto venligst udlånt af Bente Gaard

Især den ene taske, med et stramaj broderi, betød særligt meget for hende og derfor bringer jeg her en efterlysning i håb om at tasken kan finde tilbage til sin ejerkvinde.

Så ser du een med denne taske, så kræv den tilbage og henvend dig til Bente Ting.

OPDATERING:

Bente fik også stjålet denne hundetaske, som var syet til en veninde. Ser du også den derude i det danske land, så kræv også den tilbage.

883792_159639917535678_1106261135_o

Tak for hjælpen🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til EFTERLYSNING AF TASKE

  1. Esther siger:

    Hvor skammeligt. Jeg skal gerne kræve den tilbage på Bente´s vegne, hvis jeg ser den.
    Syhilsner Esther

  2. Aud Nora Hansen siger:

    Hei Tenk at noen stjeler tasker….. Jeg har linket din efterlysning til 3 Facebooksider hper noen kan gi tilbakemeldign om taskene Vennlig hilsen Aud i Troms Norge Date: Mon, 8 Apr 2013 20:24:51 +0000 To: audnora@hotmail.com

  3. Lone Pedersen siger:

    det er simpelthen for dårligt at man ikke kan have sine ting i fred. håber vedkommende bliver taget!!!!!

  4. Birthe Hansen siger:

    Hej Bente.
    Jeg har kopieret din efterlysning til de grupper på facebook , der har med patchwork at gøre, håber det hjælper, der må jo være en der ser den et sted.
    Birthe

  5. Sigrid siger:

    Altså! Hvor lavt! Jeg er meget forarget, gad vide hvor meget der bliver stjålet til messer?
    Knus og tak for godt initiativ, dette skal stoppes! Sigrid.

  6. Hvor er det trist at høre , men der er nogen der ikke kan finde ud af , hvad der er mit og dit , øv , Håber den der har taget den for dårlig smag og sender den tilbage .

Skriv et svar

