Tones røde tæppe er færdigt

– det mangler blot at blive quiltet og det bliver det i morgen🙂

Det har været så sjovt at sy og helt sikkert et nemt mønster. Det skal jeg bestemt også prøve at sy i andre stoffer en anden dag🙂

Her følger lidt fotos og så vil jeg tage ud og købe fleece til bagsider til 2 tæpper – det blå/grønne og det pastelfarvet🙂 Denne røde her skal have rød fleece med pink bomber på bagsiden🙂

tonesquilt6

 

tonesquilt7

Kram fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Tones røde tæppe er færdigt

  1. Lone Morsing siger:

    Det er godt nok blevet flor, hvor køber du fliece ?
    Mvh Lone

    • patchworkstuen siger:

      Stof2000 og Stof og stil – prøver i stof2000 først, da det ligger tættest på mig – om de har de farver jeg skal bruge🙂

  2. Det ser godt ud, elsker de rød/hvide farver🙂

  3. Lappe- Grete siger:

    Flott teppetopp! Jeg er enig med deg, det der er et morsomt mønster å sy!

Skriv et svar

