Tones røde tæppe blev modtaget med glæde :-)

kirsebaer

Vores japanske kirsebær er ved at springe ud

Tone blev rørt og meget, meget glad, da hun modtog sit nye tæppe d. 2 maj hos min mor.

Og så er glæden lige så stor hos mig, der ved at tæppet nu bor hos een der værdsætter det og er så glad for det. Hvor dejligt🙂

Nu mangler jeg blot her i starten af denne uge, at få quiltet Henriettes tæppe – desværre var jeg syg i sidste uge med omgangssyge, så der blev ikke syet så meget som et eneste sting i de dage. Men er helt frisk igen og skal lige forbi min faste massør, Claus, i morgen og have sat ryg og skulder på plads. Og så skulle jeg være klar til en omgang quiltning hos Pro4 på tirsdag🙂

Henriette er flyttet og kommet godt til Lolland men står endnu i flyttekasser til halsen. Så det haster ikke med hendes tæppe. Regner med at hun får det med posten i næste uge, dvs. fra d. 13 maj.

Nu er det snart tid til det årlige quilte festival i Middelfart. Skal du med? Og ses vi?

Jeg kommer i hvert fald på torsdag….🙂

Vi ses…..knus fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Tones røde tæppe blev modtaget med glæde :-)

  1. Esther siger:

    Hej Helle, det gør jeg også.
    Knus fra Esther

Skriv et svar

