Ny bil og nye stoffer

Hold da op…er det så længe siden jeg har skrevet et indlæg??? Er målløs over at tiden går SÅ hurtigt!

Jeg har faktisk intet lavet i syværelset i al den tid..har døjet med dårlig skulder og rendt til massage ustandseligt. Det er begyndt at gå fremad igen. Kun lidt papsyning er det blevet til.

nybil

Ellers har vi fået bil her for en 14 dage siden..en brugt Skoda Fabia fra 2001 – den er vi rigtig glade for – det er jo meget nemmere at komme rundt og se noget andet tapet. Og især til når det bliver rigtigt varmt, at tage til stranden og hænge ud der hele dagen.

mithrabil

Mithra har hele bagsædet for sig selv og er blot spændt fast via sikkerhedskæde i selelåsen.

Vi har stort set drønet rundt de sidste 14 dage – så nu står den på afslapning hjemme, ligesom i gamle dage. Tror også Mithra er lidt træt af at køre i bil🙂

I går var vi forbi Nyborg og købe billige patchworkstoffer hos Jettes stoffer – hun havde ophørsudsalg for 2 år siden, og har stadig et stort stoflager som hun sælger ud fra. Min mand var med inde og vælge stoffer, og med ham i byen går det altid galt…vi kom ud med 25 forskellige stoffer og måtte slippe 624 kr…. de kostede kun 40 kr pr meter – så det var jo hamrende billigt! Se mine stoffer her:

I morgen har jeg booket en tid hos PRO 4 – 2 tæpper skal quiltes i freestyle – så det håber jeg at jeg når på en halv dag. Plejer jo at quilte kant til kant, men det tager lidt længere tid, og VIL have 2 tæpper færdige i morgen. Det er det blå blikfang quilt og det pastelfarvet tæppe der står for skud. I skal nok få fotos at se når tæpperne er færdige med lukkekant🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i kæledyr, Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Ny bil og nye stoffer

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Tillykke med det nye køretøj.
    Ja, stoffer til 40 kroner pr. meter er ikke til at stå for🙂 Du fik da også nogle skønne meter
    Knus

  2. Sigrid siger:

    Det var dog noget af et kup min kære, glæder mig til at se alle de flotte ting du får lavet af de stoffer. Dejligt med lidt overskyet vejr i et par dage!! Glæder mig til at se tæpperne når du har været på pro4. Kærlig hilsen fra en der intet laver……

Skriv et svar

