Jeg har syet et babytæppe

IMG_7003

til een af vores gode venner, hvis datter står til at føde her snart. Hun venter sig en pige, og moren, vores veninde, bestilte så et barnevognstæppe i glade farver.

Det blev til dette her, som har 2 forsider og ingen bagside🙂

IMG_2968 IMG_2956

På Facebook har jeg deltaget i en swap bytte med de såkaldte I SPY lapper og byttet en masse 5 inch lapper fra eget lager i børnemotiver og så fået en masse andre igen…alletiders…nu brugte jeg jo kun 12 til dette tæppe og har til mange mange tæpper endnu🙂

Den anden forside, er med en sød bort med dyr og noget matchende moderne retro stof fra Ellens Patchwork. Hele herligheden er quiltet på min Bernina, og kantet med en turkis polkaprikket lukkekant.

Nu skal tæppet lige vaskes inden det skal afleveres.

Fortsat god sommer derude🙂

Kram fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Jeg har syet et babytæppe

  1. Marianne Hvidlyk Frølund siger:

    Hej Helle
    Hvor er det sødt, og rigtig god idé med 2 forsider.
    Det er rigtig flot, ganske som alt andet du laver.
    Knus og også god sommer herfra
    Marianne🙂

  2. Sigrid siger:

    SMUKT!!!

  3. Anonym siger:

    Skønne farver og flot sat sammen.
    Glæder mig til at følge din blog.

  4. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle.
    Super flot tæppe.
    Også fortsat god sommer til jer begge.
    Syhilsner fra Kirsten

Skriv et svar

