Jule klokkestreng

En UFO mere blev næsten færdig – mangler kun bagside, quiltning og montering med lukkekant.

I 2010 startede jeg på en jule B.O.M , Treetime fra Molly´s Place, men fik den aldrig færdiggjort. I stedet for blev de 4 jeg fik færdige, så brugt til at lave en fin klokkestreng (uden klokke) hehe, og så kan den pryde væggen op til jul🙂

klokkestreng-jul

 

Blev den ikke fin? Min mand hjalp mig med at vælge stof og inderkant. Havde vældig svært med at beslutte mig, men syntes valget her som han tog blev helt godt🙂

Nu skal jeg se at i gang med at quilte på alle mine juledækkeservietter også til julebordet!

Hav en fin 1. november derude i efteråret🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Jule klokkestreng

  1. Jette Huneck siger:

    Helle – den er rigtig sød – jeg har også de mønstre men har aldrig fået syet nogle af dem, måske man skulle gå i gang ;o)
    Knus Jette

  2. Sigrid siger:

    Du er så god til at få brugt de ting du har “lagt til hvile” og den er bare perfekt.
    Kom pludselig i tanke om at jeg står i gæld til dig, undskyld, jeg tager mig sammen!
    Knus og god weekend.

    • patchworkstuen siger:

      hehe tak søde…står du i gæld til mig? How? Du er da bestemt god til at tage dig sammen🙂 Kram og også god weekend til dig🙂

  3. Lone Pedersen siger:

    hvor er den blevet flot. du er nu også så dygtig.

Skriv et svar

