Vellykket juleaften

Jeg overlevede julen og heldigvis var alt så vellykket og vi havde en fantastisk juleaften med den lækreste julemad der sad lige i skabet 😉

Vi havde helt vildt mange pakker under juletræet – og det tog naturligvis en rum tid at pakke det hele op 🙂

Vi fik alle dejlige gaver og vi nød hinandens selskab og selv Mithra var overvild begejstret for at have gæster. Især min nevø blev han rigtig gode venner med 🙂

Min bror og nevø havde fået et lækkert tæppe som jeg havde syet til dem samt grydelapper der matcher ;:.) de blev super glade for det – og så vandt de også mandelgaven med en brødkurv med bakkeserviet og en pose kaffe + lækker chokolade.

(Glemte at tage foto af servietten – sorry)

Her følger lige en masse billeder fra før og efter juleaften samt af min brors tæppe:

juleaften2013tree juleaften2013 jul13-3 jul13-4 jul13-1 jul13-2 torbensquilt2 torbensquilt1 torbensquilt3

Alt i alt en dejlig aften som vi aldrig vil glemme.

Fortsat glædelig jul og rigtigt godt nytår her fra

Helle

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar