Nedlagt af en låst skulder :-(

Så får man en ny quiltemaskine og så vågner man op lørdag morgen med hovedpine, øm skulder som i weekenden tiltager i sådan en grad til at jeg ikke kan bevæge armen overhovedet! Surt show…..og efter en tur til kiropraktoren mandag formiddag, må jeg konstatere at det tager en pæn rum tid før jeg er kampklar til at lege med min nye quiltemaskine….desværre – men sådan er livet engang imellem.

Her kan I se lidt fotos af min maskine:

IMAG1164 IMAG1165 IMAG1166

 

Der mangler lige at blive monteret speedcontrol + trådklipper på samt stof på som har anført mål, når man skal sætte sin quilt op.

Glæder mig så meget til den dumme skulder er i orden igen…
Skal til kiropraktor igen på onsdag og håber ikke der er hold i hendes mistanke, om en mulig discoprolaps i nakken. Ved jo, at jeg har en lille skade i en discus i nakken…håber ikke det er den der blevet størrer og nu giver mig problemer i skulderen.

Men jeg kan simpelthen ikke løfte armen med egen muskelkraft lige frem og er et helvedes besvær med at få tøj på….godt man har en mand der kan hjælpe een på med tøjet🙂

Vi snakkes….

Knus til jer derude fra

Helle🙂

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Nedlagt af en låst skulder :-(

  1. Mette Olsen siger:

    Øv øv Helle hvor uheldigt, håber det snart går over, så vi kan se hvad du kan udrette på dit nye vidunder …
    Hilsen Mette

  2. Jette Huneck siger:

    Rigtig god bedring med skulderen Helle og tillykke med dit nye legetøj, jeg glæder mig til at følge med i hvad du får ud af den.
    Mange hilsner Jette/Symadammen

  3. Tove Bach siger:

    Hej Helle
    Ja det er da rigtig ØV !!! Håber den snart er klart så du kan komme i gang med din nye maskine, spændende hvad du får ud af den🙂 Rigtig god bedring, knus Tove

Skriv et svar

