En ny blok er færdig i FQ Stars Quilt A Long

Omsider fik jeg taget hul på min Fat Quarter Quilt A Long og syet blok nr. 4. Den havde ret mange små dele og vældig flot designet af Pam Lincoln. Den har en stjerne inden i en stjerne. Heldigvis er alle blokke ikke så besværlige som denne, men resultatet blev ganske godt!

BOM4cDet ser fint ud sammen med de andre 3 og når alle 12 er syet, skal blokkene samles med smalle stolper af dette stof:

BOM4a

 

Her ses de 4 blokke jeg har nu – 8 to go😉

BOM4bSideløbende skal denne BOM, Bloggers BOM, også syes færdig….har lovet mig selv at begge BOMs gøres færdige i år🙂 De har ligget længe nok siden 2011.

BOM4dMen nu er jeg da nået lige langt med begge BOM😀

Knus til jer fra

Helle

 

 

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til En ny blok er færdig i FQ Stars Quilt A Long

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle
    Hvor er de flotte.
    Glæder mig til at se det færdigt.🙂
    Knus

Skriv et svar

