Sommervarme og orientalsk løber

Sikken et pragtfuldt sommervejr vi har i disse dage🙂

Jeg rå nyder det og sidder ude i haven det meste af dagen og syer patchwork.
De er simpelthen livet at slappe af med noget godt håndarbejde i haven og nyde solens dejlige varme stråler.

I dag fik jeg quiltet det sidste af den orientalske løber, som er rester fra et tæppe jeg engang syede til John.

orientalrunner4

Mønsteret er fra Quilt my Design og herunder ses nærbilleder af håndquiltning samt bagsiden.

orientalrunner3

orientalrunner2

orientalrunner1

Nu skal jeg her i morgen have gjort bagside og mellemvat klar til at få quiltet min juleløber som jeg også har fået syet færdig – i hånden🙂

juleloeber14

Bagsiden, som også vil kunne ses fra forsiden, skal være den mørkerøde.
Det er et super nemt mønster fra mormor design.

Hav det godt derude i den dejlige danske forsommer – husk solcremen…solen er mega stærk og brænder godt på en sart og bleg vinterhud.

Vi slutter lige af med et dejligt foto af Mithra på en plæne fuldstændig tilsået af de smukke mælkebøtter som har været i fuld blomst her de seneste dage.

10269181_10203721012215935_2761793191763360994_o

Et pragtfuldt syn, ikk? Jeg elsker bare foråret med alle de blomster.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Sommervarme og orientalsk løber

  1. Sigrid siger:

    Smukt, smukt håndarbejde, natur og hund!! Myz,myz.

Skriv et svar

