Fødselsdags grydelapper

I dag har 2 jeg elsker højt, fødselsdag🙂

Min mand og min mor.

Tillykke med fødselsdagen🙂

danske_flag

Min mand bliver 59 år og min mor runder de 80, og derfor har jeg foruden hendes gave lavet en ekstra gave, som er nogle grydelapper. Hun brændte desværre de forrige af på komfuret, som jeg havde syet til hende i samme model – så derfor et par nye.

mor80grydelap3 mor80grydelap2 mor80grydelap

De er syet af rester fra min swingløber, som jeg ikke har fået færdig endnu ( den er strandet som løber, fordi jeg ikke kan blive enig med mig selv, om den skal være en bordløber eller et vægophæng)! Men nu er resterne da blevet til nogle flotte grydelapper😉

Det var lidt symaskinesyning. Kun at sy lukkekant på….det klarede jeg lige🙂 Heldigvis var forarbejdet klaret til selve stykkerne.

Har I set at syrenerne er begyndt at blomstre? I hvert fald her i Odense.
Jeg elsker bare duften af syrener og kan stå længe under et syrentræ og bare sniffe og sniffe😉

IMAG1805

Rigtig god weekend,

knus fra Helle

 

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Fødselsdags grydelapper

  1. Stort tillykke med dem begge to. Jeg elsker også syrenerne.❤ God weekend. Knus

  2. Tullia siger:

    Tillykke med fødselarerne. Vi er netop kommet hjem fra Fyn, og kan se at I er lidt længere fremme med bl. a syrener, end vi er i Nordjylland.
    God weekend😀

  3. Anette siger:

    Hej Helle🙂

    Tillykke med manden og moren – pudsigt min mor har også fødselsdag den 2. maj hun blev 89 i år🙂 Og samme dag havde Mette og Kim rejsegilde på huset – så det har da været en rigtig “fest” både hos jer og hos os🙂 Hils din søde mand

Skriv et svar

