Kørekort og nyt hår

Ja, så er der nyt herfra igen…..

Kun ganske lidt patchwork relateret. Og det er denne dækkeserviet, som jeg har tegnet af en model fra Bente Ting. Mangler at lave een mere:

10333296_10203921364704622_2948744432634808111_o

Efter min mand og min mors fødselsdag, blev min mand syg med en brist i halspulsåren, der krævede en indlæggelse på OUH. Nu er han heldigvis i bedring og han havde fået en blødning i venstre side der gik ind bag øjet og forstyrrede hans syn…derfor vi opdagede at der var noget galt. Nu får han blodfortyndende, medicin mod blodpropper samt kolesterolsænkende som han skal tage hver dag – nok pænt fremover!
Pga hans blodprop, så må han ikke køre bil i 3 mdr. Så derfor er vores planlagte ferie til Dresden desværre aflyst. Eller i hvert fald udsat, kan man sige! Og vores bil må pænt stå parkeret hvor vi bor indtil der må køres igen. Herunder kan I se, hvordan hans lammelse i venstre side af hans ansigt ser ud. Han hænger stadig ved øjet, men han er knap så træt nu som i de første par uger.

STEEN

 

Men….noget godt er der kommet ud af hans sygdom…. det fik nemlig skubbet mig i gang til at få taget et kørekort! Jeg har snakket så længe om at skulle have kørekort, men så fik jeg hele tiden udskudt det…indtil nu.

I mandags startede jeg i min første teori time hos

kkxpert

Og det er jeg rigtig glad for…så om alt går vel – har jeg mit kørekort omkring d. 14 august🙂

Og så skulle der ske lidt mere nyt…hehe…så her i Onsdags var jeg til frisøren og blive studset….HELT KORT🙂
Var SÅ meget træt af det lange flyvske hår som drev mig til vanvid hver dag.
Er rigtig glad for at jeg tog springet og blev korthåret igen….det har jeg ikke været siden 2007. Og tænk jer…da jeg sad hos frisøren og de lange lokker blev klippet af lidt efter lidt…..ja, så fik jeg pludselig øje på mig selv igen🙂 Jo, jeg følte virkelig at jeg atter kunne genkende mig selv.

Og tilmed har jeg hørt fra så mange, at det nye korte hår klæder mig så godt og er meget mere mig…ja, nemlig. Sådan føler jeg det også selv. Underligt som hår kan forvandle, ikk? Ikke kun udadtil men sandelig også på ens syn på sig selv🙂

Jamen, I får da lige nogle fotos af den smukke tøz😉

newhair1 newhair2 newhair3 newhair4

Og hvis I ikke kan huske mig fra før, så er jeg her: Foto fra d 3 maj – mig og min dejlige mor🙂

IMAG1839

Ja det var alt for denne gang….hav en rigtig god weekend her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Kørekort og nyt hår

  1. lone pedersen siger:

    du ser fantastisk ud med dit nye hår. du ser 10 år yngre ud. håber vi snart ses igen

  2. chila Westergaard siger:

    Det er bare en helt ny kone, Steen har fået sig. SUPER SUPER FLOT😀 :* :*

  3. Kirsten Bøttcher siger:

    Rigtig god bedring med Steen. Skønt det gik godt.❤ Dit hår ser super godt ud. Det er fornuftigt at få det kort🙂 det vil du ikke fortryde.

  4. Isabella Skovgaard Christensen siger:

    Uha sikke en forskrækkelse I fik, godt det gik godt! Mht dit nye look, du ser altså ihvertfald ti år yngre ud:-)
    Masse lykke og held med dit kørekort.

    Mange venlige hilsner
    Isabella

  5. Helle Bach siger:

    Helle du ser så frisk ud. Klar til at springe ud i noget nyt. Held og lykke med kørekortet. Rigtig god bedring med manden.
    Knus fra Helle Bach

Skriv et svar

