Fødselsdagsgave til min far

Min far fylder 84 d. 6 juli og jeg har syet gaver til ham – som jeg plejer🙂

En sofapude, som jeg har syet efter anvisninger fra Mosters sommerleg – farverne matcher hans fine puderække i sofaen. (Link åbnes i facebook)

farspude84-1

og bagsiden:

farspude84-2

Samt en tehætte, til en ny potte, som han fik af os tidligere på året.

tehaettefar

Det går ellers super super godt med at tage kørekort….jeg er absolut vild med at køre bil og er ved at få styr på kobling, gear og speeder🙂 På fredag skal jeg køre i Odense City og træne trafiksignaler og højre/venstresving-ligeud osv.:
7.11 Fremkørsel mod kryds
7.12 Ligeudkørsel mod kryds
7.13 Højresving i kryds
7.14 Venstresving i kryds
7.15 Kørsel i rundkørsel

Audi er en dødlækker bil at køre i – ærgeligt sådan een koster ½ million……
Men må jo nøjes med vores lille Mitshubitsi Colt🙂 Det er nu også en dejlig bil.

Fortsat god sommer her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

