Rengøring på systuen og ommøblering

IMG_0206

Min systue trængte til en ordentlig makeover, så i dag gik jeg i gang med at rengøre og støve af på hylderne.

Tekstiler støver voldsomt, og her på det sidste skulle jeg altid nyse når jeg var på systuen….og det kunne jo kun betyde at der trængte til rengøring på systuen.

IMG_0207

Og så syntes jeg der skulle flyttes lidt om på møblerne, så jeg bedre kan udnytte pladsen omkring tilskærerbordet og få mere lys når jeg syer, ved at have symaskinerne under lyset. Tror jeg bliver rigtig glad for den nye placering🙂

IMG_0205

Jeg skal nå at gøre et tæppe klar til træffet d. 30 og 31 august. Vil give det til puttetæpper, som hvert år har en stand til træffet. Mangler at quilte tæppet og lukkekant på.

Kommer du til træffet? Håber vi ses. Jeg er der begge dage, så mon ikke du kan finde mig og sige hej?

Knus fra Helle🙂

 

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Rengøring på systuen og ommøblering

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Du kan tro jeg kommer til Træffet. Glæder mig🙂 Vi ses. Knus

  2. Kirsten Bøttcher siger:

    Glemte helt at skrive, at din oprydning og rengøring ser super godt ud.😉

  3. Chila siger:

    Vi ses i hvert fald til træffet. Glæder mig til at se dit nyindrettede syværelse

  4. Anette siger:

    Hej Helle – årh bare det var mig der havde det så ryddeligt på syværelset😉 Jeg overvejer stadig om jeg kommer til træffet – hvis jeg gør hører du fra mig inden – jeg er jo nødt til at indlægge et “pitstop” hos din søde mand og hund😉

Skriv et svar

