1.december Give-Away

GIVE AWAY LUKKER KL 12.00 D. 7/12

Så blev det d. 1 december og der er 24 dage til jul🙂

En heldig læser kan vinde et stofkit til denne flotte løber. Der følger en sybeskrivelse med.

10361323_10205431900547074_5544186930468441699_n

 

 

bagside

Bagsiden

 

 

Der følger lilla stof og hvidt stof samt til bort og lukkekant og bagsidestof og mellemfoer!

Kort sagt alt der skal til for at sy løberen. Tråd og nål må du selv levere🙂

Hvis du kan svare på dette spørgsmål er du med i konkurrencen. Man kan kun deltage her på min blog og ikke på Facebook!

SPØRGSMÅL: 

Jeg har snart fødselsdag. Hvad fylder jeg i år?

Skriv min alder i kommentarfeltet og sørg for at der er en navn og email som jeg kan kontakte dig på – så vælg ikke anonym. Ellers trækkes en anden vinder.

Vinderen findes her på søndag d. 2 advent.

Knus fra Helle

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

50 svar til 1.december Give-Away

  1. Anne Grethe Jensen siger:

    Jeg gætter på at du fylder 51 år

  2. Mette Olsen siger:

    Du fylder 50 dejlige år …… Hurra hurra hurra …

  3. Kirsten Bøttcher siger:

    Du bliver 50 år. Skøn alder. Hvis jeg bliver rask kommer jeg og fejre dig.
    Knus fra Kirsten

  4. lone25 siger:

    Du fylder 50 år Tillykke Jeg håber du vil få en dejlig og minde rig dag
    Mvh. Lone Morsing

  5. Inge Lise Rønnow siger:

    Du flyder 51

  6. Birthe Jensen siger:

    Du bliver 50 år. Stort tillykke🙂

  7. Jane Olsen siger:

    Du bliver jo 50 år 😊😊😊😊

  8. Ellen Josefsen siger:

    Du bliver 51 år. Tillykke, når dagen kommer.

  9. Gunda siger:

    Du fylder 50 år.

  10. Karin kirkø siger:

    50 år den 11. December

  11. Tullia siger:

    Du fylder 50 år i næste uge nemlig den 11. December😉

  12. Du fylder selvfølgelig 48!
    Hilsen Annelise

  13. hanne ladegaard siger:

    jeg gætter på 50 år. Hilsen Hanne, hanne.ladegaard@yahoo.dk

  14. Hej Søde Helle
    Ingen kan vel være i tvivl om, at du er en kvinde i sin bedste alder🙂
    Tillykke med de 50 år, og må du have en rigtig dejlig dag
    Knus Tove

  15. Anonym siger:

    Jeg er sikker på at du fylder 50 år og ønsker hjertelig tillykke🙂

  16. Du ligner en på 43, men bliver 50 år d. 11/12……det er en skøn alder skal jeg lige hilse at sige :o).
    Min e-mail adresse er : tinahjortskov@jubii.dk hvis jeg skulle være så heldig at vinde dette smukke sykit :o)

  17. Chila Westergaard siger:

    Hej Søde Helle. Du bliver 50 år i år. Den 11.12.64. Så du dagens lys for første gang.

  18. Birthe Anker-Pedersen siger:

    49+1 år

  19. Lone Pedersen siger:

    du bliver kun 50 år. glæder mig til at fejre dig

  20. lotte siger:

    Hej søde Helle. Du bliver 50 år.

  21. Ingelise Hansen siger:

    Hej Helle!

    Du runder 50 år, og jeg håber, du også får dit længe ønskede kørekort – pøj, pøj med det og stort tillykke, når du når din runde dag.

    Hilsen
    Ingelise Hansen

  22. Bodil Jensen, Vestre Stationsvej 38, 5000 Odense C siger:

    Hej Helle! du bliver 50 år, det er en dejlig alder, så du skal bare glæde dig.

  23. Helle Jensen siger:

    Du er jo ikke andet end en års unge, kæmpe tillykke med de 50 år d. 11 december,🙂

  24. winnie bak siger:

    Jeg er ret sikker på det er 50 du bliver…… men har dog ik fået din inv endnu, smiler

  25. Anne Hansen siger:

    jamen du bliver da 50. et dejligt rundt tal og husk det kun er et tal.
    med venlig julehilsen fra Anne ……fodanne@gmail.com

  26. Ulla Larsen siger:

    50 år 🎈💝

  27. Lone V siger:

    Hvor er den smuk, din løber . Jordens nemmeste spørgsmål, for du fylder rund , et halvt århundrede 😀.
    Kram Lone

  28. Hanne Mamdouh siger:

    50

  29. Lone Jensen siger:

    Jeg tror du bliver 51 år.

  30. Jette Lebahn siger:

    Min første indskydelse var 25😉 men ved nærmere eftertanke er det nok 50🙂 God fødselsdag når dagen kommer
    /Jette

  31. Den gad jeg godt at vinde, den er så smuk. Du fylder 50 år😀

  32. Helle Bach siger:

    Helle du runder i år. 50 år bliver du.🙂

  33. Anni Heldgaard Bach siger:

    Jeg tror, du bliver 50 år.
    venlige julehilsner fra Anni
    bedsterne8a@live.dk

  34. Kathe Ragus siger:

    Stort tillykke med at du snart bliver en kvinde i din bedste alder.50 år dejligt.:)

  35. Sheryl Nielsen siger:

    Jeg vil gætte på, at du bliver 50 år. Tillykke med det!

  36. Inge Nebbelunde siger:

    50 år ung🙂 Sikken da en julegave at vinde, jeg vil gerne være med i konkurrencen🙂
    Og tillykke med dagen, når den kommer🙂

  37. Lisbeth Schwartz siger:

    Du fylder 50 år, og et stort tillykke skal du have

  38. Tine Vognsen siger:

    Nu skriver du jo selv at du er en 50 årig kvinde, så mon ikke du fylder 51 år? Stort tillykke, det lader til at være den 11. december, nogen ved vist noget om det… Mvh Tine Vognsen

  39. Hej Helle
    Jeg tror du er ved at runde det skarpe hjørne og er på vej ind i de voksnes rækker. Jeg tror du bliver 50 år😉
    Hilsen Lone

  40. Lotte Pedersen siger:

    Stort Tillykke Helle
    den 11 Dec med de 50 år. Håber du for en god dag.
    Kh Lotte

  41. Pia Svendsen siger:

    Hej Helle.
    Tillykke med din 50 års fødselsdag – den 11.12. tror jeg🙂
    Må du ha’ rigtig mange gode quilteår foran dig.

  42. Gørild Tollefsen siger:

    Jeg tror du fyller 50 år i år.

  43. kludeklip siger:

    Du runder snart hjørnet, som hedder 50 år , dejlig alder

  44. Anonym siger:

    Du bliver 50 år.
    K.thuelund@gmail.com

  45. pilgawiel siger:

    du bliver jo 50 en skøn alder 😃

  46. Jeg gætter på 50 år – og til lykke med det – det er et flot kit – det kunne jeg godt bruge. Har fulgt din blog længe – herligt.

  47. Loui-Ann Iversen siger:

    Jeg tror du fylder 45år. I øvrigt en flot løber, den kunne jeg virkelig godt tænke mig. God jul 🎅🎄

Skriv et svar

