Et godt tip… til min GIVE AWAY

En del har svaret forkert på baggrund af mine oplysninger “om mig” i fanebladet…. skal sige, at det er jeg ked af. Havde for ganske nyligt rettet min alder til det jeg SNART bliver…. Nu er det rettet tilbage til den alder jeg har nu… Beklager forvirringen. Så dem der har skrevet i god tro ud fra mine fejlagtige oplysninger, for en ny chance🙂

Det er altid godt at læse mit forrige indlæg, skrevet d. 10 november, hvor jeg faktisk skriver hvor gammel jeg snart bliver🙂

Og husk kun dem der svarer rigtigt er med i konkurrencen🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

11 svar til Et godt tip… til min GIVE AWAY

  1. Lønne Norreen siger:

    Hej Helle 🙂
    OK – så er det jo 50 år du bliver – og det er jo herligt, for så er du altså et år yngre end anslået, og det er bare rigtig fint, for det er altid dejligt at være yngre end man/nogen troede.
    Endnu engang stort tillykke når dagen oprinder.
    K. Lønne

    • patchworkstuen siger:

      Tak skal du have🙂 Husk nu at skrive det rigtige svar på det indlæg der hedder 1. dec give away🙂 Knus, Helle

  2. Ellen Josefsen siger:

    Nå, jamen så bliver du jo 50. Tillykke med det.

  3. Anne Grethe Jensen siger:

    Jamen altså. Så bliver du jo “kun” 50.
    Jeg synes jo heller ikke at du ligner en’ på snart 51, ( som jeg først gættede på)

  4. Jeg syntes ellers, du lignede en på 48, men pyt med det. Du bliver 50, og det er en skøn alder!

  5. johnna ovesen siger:

    du bliver 50 år

  6. Nina Christensen siger:

    Tillykke med de 50 år og held og lykke med kørekortet.

Skriv et svar

