En masse projekter i det nye år

Min veninde og jeg er startet på et fælles projekt, at sy det smukke tæppe, Feathers, fra Alison Glass.

Vi havde oprindeligt planlagt at sy een række hver måned, men vi har allerede syet 3 rækker nu 👍

Jeg syer mine blokke med frysepapir, hvor Chila syer det på papir.

Jeg har også syet 2 blokke IceCream Soda fra Tales of Cloth. Hyggelig lille blok at sy i hånden. 🥰

Og så er jeg ved at sy denne:

Jeg har også syet en stor symaskine, dog er blokkene ikke monteret endnu. Var rigtig sjov at sy. Mønster er fra KelliFanninQuilts https://www.etsy.com/dk-en/listing/655319384/stitch-happens-quilt-pattern

Har brugt Alison Glass og Tula Pink stoffer.

Og så har jeg syet er cover til min kalender. Af mine Tula Pink rester.

Og strikket en hue af Drops Lima, der matcher min vinterfrakke.

Det var alt for denne gang.

Hav det skønt 🥰

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar