Puh ha nu glemte jeg min blog igen!

Ja, jeg er ikke særlig flittig til at skrive på min blog og det til dels at jeg oftes bruger Instagram og Facebook.

Det ender jo med at den slet ikke bliver opdateret … men så længe der kommer en 3-4 blog post om året, så er det vist okay?

Og nu skriver vi 5. Juni, vores grundlovsdag 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

I 21 uger nu har jeg taget @Wegovy og har tabt mig 18 kg 🙏❤️ Er simpelthen så taknemmelig for den hjælp jeg har fået, for uden den medicinske slankekur, så ville jeg stadig være tromletyk i dag. Jeg er gået fra 122,5 til 104,5 på blot 21 uger. Er så stolt af mig selv 🥰 Mit helbred er blevet væsentlig bedre eftersom de mange kilo er lettet fra mine muskler og gigtplagede knogler. Jeg er dog kun halvvejs og skal tabe 20 kilo mere endnu.

Jeg har fået 2 par nye briller fra JM OPTIK i Odense 🥰 Er så glad for dem ❤️

Jeg har fået Steens vægtæppe færdigt. Mønster er fra Helene Juul 👍

Nye børnetæpper til vores naboer.
En double zip gear bag fra ByAnnie – en lækker toilettaske til min mand. Syet af de flotteste Tim Holtz stoffer.
En Open Wide str Medium fra By Annie – syet af rester fra andre projekter
Denne mangler lige quiltning og en lukkekant 😍
Chila og mit Feathers quilt fra Alison Glass. Her mangler de quiltning men vi er næsten færdige nu – den sidste lukkekant er ved at blive syet fast 🥰🙌🙌🙌💪

Det var alt for denne gang ❤️

Knus, Helle 🥰

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar