Mini Flower Power Quilt og tæpper

Jeg har nu fået alle 12 blokke færdige I mini flower power sewalong fra Karen Lewis Textiles og mangler nu at montere blokkene på de lyslilla stoffer og så samle hele tæppet. De har været skønne at sy alle blokkene i Tula Pinks smukke stoffer.

Så fik jeg også mit petroleumsfarvede tæppe færdig. Jeg har selv quiltet det med overtransportør, helt enkelt. Lukkekanten af rester fra de forskellige blokke. Mønster er delvis fra Bettina Herskind og så er der resterende blokke, bl.a Nova Star quilt. Selve layouts er mit design.

Endnu et tæppe, en langvarig ufo helt tilbage fra 2017 er også blevet færdigt. Dette smukke lilla tæppe med japanske stoffer i grønne og lilla toner er fra et mønster, Twisting the Night away fra Pam og Nicky Lintotts bog; Layer Cake, jelly roll and charm quilts. Tæppet er smukt quiltet af Laila fra BaliQuilt.

Nu mangler jeg de sidste 2 tæpper fra BaliQuilt, som skal have lukkekant på ❤️

Ønsker dig en god sommer syning I det dejlige vejr 🌞 knus fra Helle 🥰

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Mini Flower Power Quilt og tæpper

  1. Birthe Eg Sørensen siger:

    Hej. Hvor er dit mini flower power sew Along smukt. Også at der er “runde sider”. Applikerer du cirklerne i hånden? Så flotte ting du får lavet. Jeg er gået lidt i stå, men sådan er det jo.
    Venlig hilsen Birthe Eg Sørensen

    • patchworkstuen siger:

      Hej 🥰 tak skal du have. Nej, jeg applikere blomsterne fast på maskine. Håber du kommer i gang med at sy igen ❤️

Skriv en kommentar