Godt Nytår og STATUS

Jeg håber I har haft nogle rigtige dejlige juledage og fået spist og hygget til den store guldmedalje.

Nu er dette år snart færdig og jeg er i fuld hang med at opdatere et halvt år på min hjemmeside, hvilket tager meeeget laaang tid…suk…men det skal gøres og det skal ud op nettet inden nytår, så kan som I nok kan regne ud, sidder begravet med hovedet langt ind i skærmen mens jeg arbejder med mit webside program.

Tænk jer engang….jeg har sørme været flittig, trods al den stress jeg udsatte mig for i hele dette år (pga min førtidspensionssag) men alligevel er det lykkedes at sy hele

43 forskellige emner…..

det er jo mest småting, men nogle af dem har da været rimeligt store projekter og der har været syet 9 tasker i år…wau…det var da ikke småting *s*

Men mine projekter for 2010 bliver slet ikke så mange, for det skal være et tæppe år, og tæpper tager lang tid at sy.

Som I jo ved, har jeg syet på 3 forskellige BOM og de skal alle syes sammen og quiltes. Come over to my house BOM skal udstilles til træffet i Skærbæk sammen med andre quiltere der deltog på dette samme projekt via Quilteforum.

Og så påbegyndte jeg nogle tæpper i år, som jeg så absolut vil have færdigt i 2010 – og det er mine 2 byttetæpper samt et blikfangtæppe i grønne og blå farver med gult og rødt blikfang.

Og så vil min kære mand altså snart gerne have lov til at få sit farvetæppe, som vi har købt alle stoffer til, og da alle andre har fået før ham, syntes jeg bestemt han fortjener at jeg går i gang med at sy hans tæppe også i 2010.

Og så vil jeg mene at det år er fuldt besat, ikk?
Men der skal lige være plads til en enkelt bestilling, som jeg fik i sommers, nemlig en indkøbspose i blå og sorte farver. Den tager heller ikke så lang tid og den får jeg betaling for.

Ja, det var så min status og håber at høre fra jer andre om hvad I har fået lavet i 2009 og hvad I gerne vil lave til næste år.

Rigtigt godt nytår til jer alle fra
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Godt Nytår og STATUS

  1. Ellen siger:

    Dear Helle,

    I wish you and your husband a very happy new year! May it be filled with very much happiness and many stitches :o)

    Ellen

Skriv en kommentar