Hurra!

Ved I hvad vægten sagde i morges?
Jo, 99,8 kilo – og altså har jeg tabt hele 1,5 kilo på blot en uge.
Jeg er bare så stolt og jeg har nu også passet på men dog har jeg altid følt mig mæt.
Hvor er det skønt at være under 100 kg nu og forresten var jeg i Bilka tidligere på ugen og købe nye sorte fløjlsbukser og kunne hoppe ned i par str 46 – plejer overhovedet ikke at kunne vrikke numsen ned i den str. Og prøvede faktisk flere str. i den str. de passede alle….hvor fedt.
Når jeg taber mig mere endnu, har jg bukser liggende i både str 44 og 42 og 40 – bliver dejligt at hoppe i dem igen 🙂
Hav en dejlig søndag.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

5 svar til Hurra!

  1. Esther siger:

    Tillykke Helle med vægttabet, det er godt gået.
    Hilsen Esther

  2. Sigrid siger:

    Fantastisk! Der er ved at gå lidt sport i det ikk´? Knus.

  3. Gitte siger:

    Rigtig flot, Helle 🙂

  4. Annelise siger:

    Tillykke Helle – hvor flot! Jeg kan godt forstå, du er glad!

  5. Gitte A. siger:

    Hvor fantastisk. Husk at love dig selv en præmie, når du når næste milepæl. Det er så sejligt at kunne se frem til.

Skriv en kommentar