Fødselsdagsgave fra min kære Sigrid

 

Har I set magen til en smuk forsinket (pyt med det – den var værd at vente på) fødselsdagsgave fra mine søde og dejlige syveninde, Sigrid?

Jeg ønskede mig sådan een af hendes smukke kurve og så har hun valgt et smukt lilla batikstof som jeg har så meget svaghed for og syet 2 skønne og smukke kurve til mig… 🙂  Tak Sigrid – er bare så glad for dem.

De skal på julebordet med knas i og nogle af Sigrids egne julekager som fulgte med 🙂

Knus fra en meget glad Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Fødselsdagsgave fra min kære Sigrid

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle. Du er da også altid så heldig. Er du sikker på du kan bruge to stk.? Ellers kan jeg nemt finde på noget til den ene 🙂
    Knus Kirsten

    • patchworkstuen siger:

      haha du kan tro jeg sagtens kan finde anvendelse…men kurven er faktisk ikke så svær at sy selv…og du kan nemt lave en masse til småtingene i huset 🙂

  2. sigrid siger:

    Tak for den søde kommentar til din gave. Jeg må indrømme at jeg også er faldet pladsk for det stof, selvom jeg sjældent bruger lilla. Kærlig hilsen til jer alle 3. Myz fra Sigrid.

    • patchworkstuen siger:

      Velbekommen da….stoffet er utroligt smukt og nuancen rigtig lækker….dejligt jeg kan smitte dig med lidt lilla 🙂

Skriv en kommentar