Glædelig Jul

FBjul2013-2

Så blev det jul igen og denne gang har den været mere end rigelig meget hektisk for mit vedkommende. Da jeg jo har ADHD er stress bestemt ikke sundt for mig, men da vi i år skal være værter til en juleaften, så har jeg jeg været nødt til at tage en beroligende pille hver dag for ikke at gå ned med flaget.

Alt er nået….også julegaven til min bror, som I først får at se efter jul – kunne jo være han så med her 😉

Vi mangler blot at pakke julegaverne ind – det gør vi i aften og huset er gjort rent (det gjorde manden i dag) og konfekten er lavet.

Lille juleaften skal vi dække julebordet, koge risengrød og pynte juletræet 🙂

Juleaften skal vi blot lave en smule mad – Gåsen tager min bror med – og flæskestegen laver vi. Det skal nok gå…selvom jeg kører for fuld damp!

Til juleaften bliver vi min mor og min far, mine 2 brødre og min nevø – 7 i alt 🙂

Mangler lige at quilte 2 dækkeservietter, men det bliver gjort i aften og i morgen aften…dem quilter jeg til tvét.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og håber alle vil få en uforglemmelig og smuk hjertelig juleaften i kærlighedens navn.

De varmeste hilsner fra

Helle & Steen

Mathilde og Mithra

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i kæledyr, Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Glædelig Jul

  1. Anonym siger:

    God jul til deg og dine, og stress ned og kos deg!

  2. Kirsten Bøttcher siger:

    Glædelig jul til dig og Steen.
    Tag det nu roligt, det skal nok blive jul 🙂
    Knus

  3. Anonym siger:

    glædelig jul til dig og din familie. ja jeg nåede jo ikke forbi inden jul, men kommer snart. vi skal også holde juleaften hos os, sammen med 2 af vores børn og svigerforældrene, så det skal nok blive hyggeligt. endnu en gang: rigtig glædelig jul

  4. pilgawiel siger:

    glædelig jul til jer alle

  5. Mary Ann siger:

    Glædelig Jul til dig og din famile, Helle! 💕🎄😊

  6. Jane Olsen siger:

    I ønskes alle en glædelig jul. Jeg er sikker på, du klarer det fint Helle.
    Julehilsner fra
    Jane

Skriv en kommentar